رنگ سوله اجرا شده

خرید رنگ سوله

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رنگ های صنعتی
  3. خرید رنگ سوله

در رنگ های سوله از پیگمنت های زینک فسفات و زینک کرومات استفاده شده است که باعث جلوگیری از خوردگی و آسیب دیدن سطح فلز می شود.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

با خرید رنگ سوله از طریق اینترنت، از بازار رنگ و رزین ایران می توان به با کیفیت ترین نوع از رنگ سوله دسترسی آسان و سریع داشته باشید. برای خرید این رنگ های با کیفیت می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمائید.

رنگ سوله اجرا شده

رنگ صنعتی سوله از جمله رنگ های پوششی است که به عنوان آستر ضد خوردگی بر روی سوله استفاده می شود. انواع مختلف رنگ های سوله بر پایه رزین آلکیدی بوده و قابل استفاده بر سطوح فلزی می باشند. در ساخت رنگ های سوله از پیگمنت های ضد خوردگی نظیر زینک فسفات و زینک کرومات استفاده می شود.

این پوشش به دلیل چسبندگی بسیار زیادی که به سطوح دارند و همچنین مقاومت بسیار بالای که در برابر شرایط جوی از خود نشان می دهد به جهت حفاظت انواع مختلف سازه های فولادی در برابر عوامل خورنده محیطی بکار می روند.

وجود رنگدانه ضد خوردگي زینک كرومات در رنگ سوله سبب مي شود كه نسبت به عواملی که سبب ایجاد خوردگي می شود مقاومت بسیار خوبي داشته و سطح فلز را در مقابل آنها به خوبی محافظت نمايد.

رنگ سوله که به آن رنگ روغنی سوله هم گفته می شود چسبندگی زیادی دارد و در فام های مختلف تولید می گردد که پر مصرف ترین فام های آن فام آبی (آبی نیسانی)، فام سبز، سفید و طوسی می باشد البته فام های دیگر هم تولید و استفاده می شود اما ما به چند مورد از پرکاربردها اشاره کردیم. این نوع از رنگ ها به عنوان لایه اول بر روی انواع سطوح به کار می رود و برای رنگ آمیزی بدنه و سقف سوله استفاده می شود. رنگ های سوله دارای نفوذ و پوشش دهی بسیار مناسبی هستند.

ویژگی های رنگ سوله

رنگ های سوله از جمله رنگ های پرکاربرد در صنعت می باشند در اینجا به برخی از ویژگی های آن اشاره می کنیم:

  • رنگ های سوله به دلیل دارا بودن پیگمنت های ضد خوردگی زینک کرومات در برابر شرایط آب و هوایی مقاومت بسیار خوبی دارند.
  • رنگ های سوله دارای پرایمر می باشند و به همین خاطر احتیاجی به آستر ندارند.
  • رنگ های سوله چسبندگی مورد قبولی بر روی سطوح ایجاد می کنند.

رنگ سوله کامل شده

مراحل اجرای رنگ سوله

در ابتدا به هنگام اعمال رنگ بر روی سطح سوله باید سطوح فلزی عاری از هرگونه گرد و غبار، چربی و آلودگی باشد. و برای رقیق کردن رنگ سوله احتیاج به حلال خاصی نداریم و می توان آنرا با تینر رقیق کرد. داشتن یک ظرف تمیز و همزن یرقی از جمله ضروریات برای ترکیب رنگ می باشد رنگ را به همراه مقداری تینر داخل ظرف ریخته و توسط هم زن مخلوط می کنیم و سپس شروع به رنگ آمیزی می کنیم.

رنگ مورد استفاده برای سوله را می توان با قلم مو و یا غلطک اجرا کرد اما به دلیل حجم زیاد سطح رنگ آمیزی و زمان بر بودن بهتر است که با پیستوله انجام شود. استفاده از پیستوله علاوه بر صرفه جویی در زمان باعث می شود که یک ضخامت یکسانی بر روی سطح ایجاد شود و یک سطح صاف و یک دستی داشته باشیم.

قیمت رنگ سوله به چه صورت تعیین می شود؟

با توجه به اینکه در رنگ سوله از پیگمنت های زینک فسفات و زینک کرومات استفاده شده است و این پیکمنت ها می تواند قیمت متفاوتی داشته باشد تاثیر زیادی در قیمت تمام شده ی رنگ سوله دارد. البته قیمت رزین هم بی تاثیر در قیمت تمام شده ی رنگ سوله نیست.

اجرای رنگ سوله در حال تکمیل

ساختار و اجزای تشگیل دهنده رنگ سوله

رنگ های سوله از 3 جزء اصلی به شرح زیر تشکیل شده اند:

  1. رنگدانه ها
  2. بایندرها
  3. حلال ها

رنگدانه ها (Picment)

رنگدانه ها یا پیگمنت ها ترکیباتی آلی و یا معدنی هستند که باعث ایجاد و به و جود آمدن یک فام رنگی می شود و همچنین باعث چسبندگی بهتر لایه های رنگ هم می شود.

بایندرها (Binder)

به طور کلی بایندر ها یکی از جزء های اصلی برای تشکیل رنگ سوله می باشد.  بایندرها از رزین های مصنوعی تشکیل شده اند و باعث تثبیت پیگمنت ها می شوند.

حلال ها ( Solvent)

حلال ها که گاهی از آنها به عنوان رقیق کننده هم نام برده می شود، یک حلال آلی برای کاهش ویسگوزیته  وحتی اعمال بهتر رنگ می باشند. حلال ها از مواد شیمیایی و یا آب هم می تواند باشد.

خرید رنگ سوله به چه صورت است؟

برای خرید رنگ سوله همانند دیگر رنگ ها شما می توانید درخواست خود را برای کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی ارسال کنید تا در سریع ترین زمان ممکن برای شما پیش فاکتور صادر شود و بتوانید قیمت ها را مقایسه کنید وخرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

رنگ های سوله بخاطر پیکمنت های ضد خوردگی که به آن اشاره کردیم  پوشش بسیار مناسبی برای محافظت از سطح فلز می باشند. رنگ های سوله با ایجاد یک پوشش کامل سطح فلز را در برابر خوردگی و پوسیدگی محافظت می کند. به همین خاطر رنگ های سوله مورد استقبال صنایع سوله سازی قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که رنگ های اپوکسی سوله به دلیل اینکه یک پوشش سه لایه بر روی سطح کار ایجاد می کند از مقاومت و ماندگاری بسیار طولانی تری نسبت به رنگ های سوله دارند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رنگ سوله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط