رزین اپوکسی شفاف خرید

  1. خانه
  2. رنگ ها
  3. رزین اپوکسی شفاف خرید

رزین های اپوکسی از گستردگی و تنوع بسیار زیادی برخوردارند. رزین های اپوکسی شفاف را می توان برای ساخت انواع مختلف میزهای چوبی و همینطور ساخت جواهرات استفاده کرد. شما می توانید برای خرید رزین اپوکسی شفاف با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.
 امروزه ساخت قطعات تزئینی و همینطور ساخت قطعات ترکیبی رزین و چوب با استفاده از رزین اپوکسی های شفاف جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است.
کاربرد رزین اپوکسی شفاف
• ساخت قطعات تزئینی
• ساخت مبزهای اپوکسی
• استفاده در نگاره های هنری
• استفاده در کفپوش های سه بعدی
رزین ها یک ماده شیمیایی می باشند که به همراه هاردنر به فروش می رسند. رزین های اپوکسی هوا خشک نیستند و برای خشک شدن احتیاج به جزء دومی دارند که همان هاردنر و یا خشک کن رزین اپوکسی است. دو جزء رزین و هاردنر بنابر فرمولاسیونی که دارند با یکدیگر ترکیب می شوند.

رزین اپوکسی هایی که ما ارائه می کنیم عمدتا رزین اپوکسی 50 درصد است بدین معنی که نسبت اختلاط رزین به هاردنر 2 به 1 می باشد.
شرایط نگهداری رزین های اپوکسی
بهترین شرایط برای نگهداری رزین های اپوکسی نگهداری آنها در کارگاه سر پوشیده، بدور از نور خورشید و در دمای 25 درجه سانتیگراد است.
رزین اپوکسی های شفافی که برای چوب استفاده می شوند همان رزین اپوکسی هستند البته با یک فرمولاسیون خاص که برای کار با چوب فرموله شده است.
البته رزین اپوکسی چوب را می توان برای کار های دکوراتیو نیز استفاده کرد.
اما یکی دیگر از رزین اپوکسی هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است رزین اپوکسی مخصوص بدلیجات و جواهرات است. رزین اپوکسی جواهرات به دلیل غلظت و یسکوزیته پایینی که دارند باعث می شود که حباب داخل این رزین به حداقل برسد.

دسته بندی انواع مختلف رزین های اپوکسی

  • رزین پلی استر
  • رزین اپوکسی
  • رزین پلی اورتان
  • رزین ونیل استر

کلیه ی این رزین ها از لحاظ کاربرد و نحوه خشک شدن و پخت دسته بندی می شوند.

این رزین ها هوا خشک نبوده و برای خشک شدن احتیاج به جزء دوم که همان هاردنر است دارند.

هاردنر ها وظیفه خشک کردن رزین های اپوکسی را دارند. زیرا رزین ها به تنهایی قابلیت خشک شدن را ندارند.

بازار رنگ و رزین ایران بهترین و با کیفیت ترین نوع از رزین های اپوکسی شفاف را تهیه و در اختیار مشتریان قرار می دهد. برای خرید این رزین های با کیفیت شما می توانید با کارشناسان فروش ما در بازار رنگ و رزین ایران تماس حاصل فرمائید.

مقالات مرتبط