اجرای رزین اپوکسی سنگ بر روی سنگ

خرید رزین اپوکسی سنگ

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی سنگ

رزین های اپوکسی سنگ یکی از بهترین روش ها برای پوشش دادن سطوح سنگی است رزین های اپوکسی سنگ باعث افزایش مقاومت سطح سنگ در برابر آب، رطوبت و مواد شیمیایی می شود.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی سنگ به همراه هاردنر به جهت پوشش دهی بر روی انواع مختلف سنگ جهت زیبا سازی و مقاوم سازی سطح سنگ به صورت عمده و با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی بازار رنگ و رزین ایران انجام می شود. برای خرید و ثبت سفارش با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

اجرای رزین اپوکسی سنگ بر روی سنگ

ویژگی های رزین اپوکسی سنگ

رزین های اپوکسی سنگ همانند دیگر رزین های اپوکسی به صورت دو جزیی بوده و تشکیل شده از رزین های اپوکسی و هاردنر مخصوص به آن، از ویژگی های رزین اپوکسی سنگ می توان به استحکام بخشی به سنگ ها، با ایجاد شفافیت و ایجاد یک سطح کاملا شیشه ای و بی رنگ با غلظت بسیار کم اشاره کرد، که باعث نفوذ کامل در شکاف‌ها و ترک‌های پشت و روی سنگ شده و ساب پذیری مطلوبی را برای سنگ ممکن می سازد.

اصولا رزین های اپوکسی که مخصوص سنگ می باشند باید از خواص مکانیکی خوب و غضلت مناسبی برای نفوذ پذیری برخوردار باشند .امروزه رزین های اپوکسی ضایعات سنگ را به شدت کاهش می دهند و حتی در بعضی از موارد ضایعات را تا 99% کاهش می دهند. اما مهم ترین نکته استفاده از رزین اپوکسی در فراوری سنگ ها، انتخاب نوع درست رزین و طرز استفاده صحیح از آن می باشد.

از دیگر ویژگی های رزین اپوکسی سنگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت شفافیت و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد
  • مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و ضربه
  • مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت
  • مقاومت در برابر اشعه ی UV
  • قابلیت چسبندگی بسیار بالا

قابلیت شفافیت و انعطاف پذیری بسیار بالایی

رزین های اپوکسی سنگ از شفافیت بسیار خوبی برخورداراند که همین امر باعث افزایش زیبایی سنگ شود و همچنین از قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است که می تواند به راحتی داخل ترک های سنگ نفوذ کند.

مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و ضربه

رزین های اپوکسی سنگ دارای مقاومت خوبی در برابر خراشیدگی و ضربه دارند که همین امر باعث افزایش عمر مفید سنگ می‌شود

مقاوم بودن در برابر آب و رطوبت

رزین های اپوکسی سنگ در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم اند و از سنگ در برابر پوسیدگی محافظت می کند.

مقاومت در برابر اشعه ی UV

رزین های اپوکسی سنگ در برابر نور خورشید و اشعه ی UV مقاوم اند و در طولانی مدت زرد و کدر نمی شوند.

قابلیت چسبندگی بسیار بالا

رزین های اپوکسی سنگ بخاطر داشتن چسبندگی بسیار بالا به خوبی بر روی سنگ قرار می گیرد و جدا نمی شود.

خرید رزین اپوکسی سنگ

با خرید رزین اپوکسی سنگ، می‌توانید استحکام بیشتری به سنگ بدهید. این ماده باعث ایجاد یک پوشش محکم و مقاوم بر روی سنگ می‌شود که در برابر خوردگی و ترک خوردن سنگ مقاومت می‌کند. در هنگام خرید رزین اپوکسی سنگ باید به عوامل مختلفی توجه کنیم که مهمترین آن کیفیت رزین است. رزین با کیفیت در برابر خوردگی، شکستگی و تغییرات دمایی مقاوم تر است و در نتیجه باعث بالا رفتن عمر مفید سنگ خواهد شد.

روش اجرای رزین اپوکسی سنگ

برای استفاده از رزین اپوکسی بر روی سنگ، در ابتدا باید سطح سنگ به‌ طور کامل تمیز شده و خشک شود این کار را می توانید با دستگاه های خشک کن هم انجام دهید. سپس رزین اپوکسی را با هاردنر به نسبت مشخص مخلوط کرده و روی سطح سنگ اعمال می کنیم و به وسیله ی یک کاردک رزین را به آرامی و به طور یکنواخت بر روی سطح سنگ پخش می کنیم و به‌ مدت حداقل 24 ساعت زمان می دهیم تا کاملا خشک شود. پس از آنکه کاملا خشک شد، سطح سنگ را با استفاده از دستگاه پولیش داده تا یک سطح کاملا صاف و یکدست بدست آید.

سخن پایانی

رزین های اپوکسی سنگ برای پوشش دادن سطوح سنگی مورد استفاده قرار می گیرند که باعث بالا رفتن استحکام و مقاومت در برابر آب، و سایر مواد شیمیایی و حتی جلوگیری از خوردگی می شوند. رزین های اپوکسی سنگ در دو نوع رزین اپوکسی رویه سنگ و رزین اپوکسی پشت سنگ تولید می شوند و برای انواع مختلف سنگ ها از جمله سنگ های تراورتن، مرمریت، گرانیت و … استفاده می شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی سنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط