فروش رزین اپوکسی ضد اسید

خرید رزین اپوکسی ضد اسید

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی ضد اسید

رزین های اپوکسی ضد اسید مقاوم در برابر اسیدها و بازها می باشند و به همین خاطر از این نوع رزین، در صنایعی که با مواد شیمیایی و اسیدهای قوی سروکار دارند، استفاده شود.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی ضد اسید مقاوم در برابر انواع اسید ها و مواد شیمیایی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت عمده در بازار رنگ و رزین ایران انجام می شود. برای خرید با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

فروش رزین اپوکسی ضد اسید

رزین های اپوکسی ضد اسید که با دو پایه رزین و اپوکسی ساخته می شوند، چسبندگی زیادی به سطوح دارند و در مقابل انواع مواد شیمیایی و ضربه های فیزیکی و مکانیکی، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. رزین های اپوکسی ضد اسید، یکی از رزین های پرکاربرد در بسیاری از صنایع است. این رزین ها با ترکیب دو ماده شیمیایی یعنی رزین اپوکسی و هاردنر از نوع آمین تولید می‌شوند. این نوع از رزین ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت، خوردگی و اسیدها دارند در بسیاری از کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موارد مورد کاربردهای رزین های اپوکسی ضد اسید

رزین های اپوکسی ضد اسید در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد دارند که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • در صنایع خودروسازی
  • در صنایع الکترونیکی
  • در صنایع نفت و گاز
  • در صنایع شیمیایی
  • در صنایع غذایی

رزین های اپوکسی ضد اسید در صنایع خودروسازی

از رزین های اپوکسی ضد اسید به دلیل مقاومت بالایی که در برابر خوردگی و نفوذ مواد شیمیایی دارند، در تولید اجزای خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رزین های اپوکسی ضد اسید در صنایع الکترونیکی

در این صنعت، از رزین های اپوکسی ضد اسید به عنوان عایق الکتریکی در تولیدات انواع مختلف محصولات الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

رزن های اپوکسی ضد اسید در صنایع نفت و گاز

در صنایع نفت و گاز به دلیل اینکه از مواد شیمیایی و اسیدهای قوی برای استخراج نفت و گاز استفاده می‌شود. بخاطر مقاومت بالایی که این رزین ها در برابر این مواد شیمیایی دارند از آنها استفاده می شود.

رزین های اپوکسی ضد اسید در صنایع شیمیایی

در صنایع شیمیایی، اسیدهای قوی و مواد مختلفی برای تولید مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. رزین های اپوکسی ضد اسید به دلیل مقاومت بالا در برابر این مواد شیمیایی، در این صنایع نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

رزین های اپوکسی ضد اسید در صنایع غذایی

در برخی از صنایع غذایی، اسیدها و مواد شیمیایی مختلفی برای حفظ کیفیت و طعم مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. رزین اپوکسی ضد اسید به دلیل مقاومت بالا در برابر این مواد شیمیایی، در برخی از صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

رزین های اپوکسی ضد اسید بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر ضد اسید می باشند، که چسبندگی بسیار خوبی بر روی سطوح بتنی، فلزی، سنگ و… دارند این پوشش به دلیل دارا بودن خواص مکانیکی و شیمیایی بسیار عالی که دارد، به جهت کلیه سطوحی که در معرض مواد شیمیایی، حلال ها، گازوئیل ها، بنزین، آب، روغن ها و فاضلاب های صنعتی و نمک ها قرار دارند مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به دارا بودن مقاومت فشاری و سایشی بسیار بالایی که رزین های اپوکسی ضد اسید دارند از آنها در صنایع مختلف از جمله صنایع نظامی، پترو شیمی، شیمیایی، دارویی و کارخانجات صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی ضد اسید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط