رزین اپوکسی مایع

خرید رزین اپوکسی مایع

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی مایع

رزین های اپوکسی مایع یک ماده پلیمری با ویژگی های مختلفی می باشند، که در صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی، صنایع الکترونیکی و صنعت هوا و فضا مورد استفاده قرار می گیرد.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی مایع که به صورت دو جزئی بوده و دارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف می باشد به صورت عمده و به قیمت مناسب با بهترین کیفیت در بازار رنگ و رزین ایران انجام می شود. برای اطلاع از قیمت و نحوه سفارش با کارشناسان فروش ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

رزین اپوکسی مایع

ویژگی های رزین اپوکسی مایع

رزین های اپوکسی مایع یک ترکیب شیمیایی به دست آمده از ترکیب یک اتم اکسیژن با دو اتم کربن می باشند که به صورت خاصی با هم پیوند می خورند. ترکیب این دو با هم، رزین اپوکسی را که ماده ای دارای مقاومت بسیار بالا است می سازد. رزین های اپوکسی مایع یکی از رزین های  پرکاربرد در بسیاری از صنایع مختلف می باشد. این نوع از رزین ها  دارای ویژگی های بسیاری مانند مقاومت بالا در برابر شکستگی، خوردگی، حرارت و فشار می باشند.

همچنین از دیگر ویژگی های رزین اپوکسی مایع می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد:

  • مقاومت بسیاربالا در برابر شرایط سخت
  • قابلیت تولید قطعات پیچیده
  • ثبات حرارتی بسار خوب
  • خواص مکانیکی بالا

موارد مورد کاربرد رزین اپوکسی مایع

از کاربردهای بسیار متنوعی که خانواده رزین های اپوکسی دارند می توان به کاربرد این نوع از رزین ها در ساخت رزین اپوکسی مایع اشاره کرد. به طور کلی رزین اپوکسی مایع در کف پوش ها مورد استفاده قرار می گیرند. عمدتا کف پوش‌های اپوکسی مایع با استفاده از رزین های اپوکسی و هاردنر های پلی آمینی تهیه می‌شوند. که دارای ضخامت مابین 5/ تا 5 میلی متر می باشند. همگی کف پوش‌های اپوکسی مایع دارای یکپارچگی و مقاومت بسیار بالای شیمیایی می باشند.

رزین اپوکسی مایع از مواد بسیار پر کاربرد در صنعت است که باعث جلا و مقاومت و سختی سازه ها می شوند. انواع رزین های اپوکسی مایع، برای تزریق در بتن و دیگر کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب مولکولی و شیمیایی این ماده باعث می شود که در مقابل انواع صدمات رطوبتی و مکانیکی و شیمیایی، مقاوم باشند و به خاطر داشتن همین خصوصیت، در انواع صنایع ساختمانی، بهداشتی و الکترونیکی کاربرد بسیاری دارند.

خرید رزین اپوکسی مایع

خرید رزین اپوکسی مایع

در ابتدا اولین قدم برای خرید رزین اپوکسی مایع، مشخص کردن نوع استفاده از رزین است. رزین های اپوکسی مایع برای مصارف مختلفی مانند ساخت اشیاء دست‌ساز، ساخت لوازم خانگی و صنعتی، ساخت محصولات بتنی، ساخت قطعات الکترونیکی و غیره به کار می‌روند. رزین های اپوکسی مایع برای هر کاربردی، ویژگی‌های خاص خود را دارند، که بهتر است قبل از خرید این ماده، به ویژگی‌های فنی آن توجه کنیم. و برای خرید رزین اپوکسی مایع بایستی از تولیدکنندگان معتبر و قابل اعتماد خرید کنید، که البته بازار رنگ و رزین ایران همواره کوشیده تا بتواند بهترین و با کیفیت ترین محصول را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

سخن پایانی

امروزه رزين های اپوکسی به علت چسبندگی بسیار خوب، چغرمگی و عايق بودن و همینطور خواص شيميایی و فيزيکی خوبی که دارند، کاربردهای بسیار زیادی در صنايع مختلف دارند. کلیه رزین های اپوکسی مایع تشکیل شده از از بیسفنل A و اپی کلوروهیدرین می باشند. رزین های اپوکسی مایع با داشتن خلوص بسیار بالا در صنایع چسب سازی ، لمینت ها، پوشش ها و فیلامنت وایندینگ ها کاربرد فراوانی دارند. و فروش عمده ای را به خود اختصاص داده است. رزین های اپوکسی مایع با ویژگی های بسیار منحصر به فردی که دارند توانسته اند که فروش بسیار خوبی را به خود اختصاص دهند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی مایع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط