اجرای رزین اپوکسی

خرید رزین اپوکسی

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی

رزین های اپوکسی بر پایه بیس فنول A می باشند که برای سخت شدن باید از هاردنر اپوکسی استفاده کنیم. رزین های اپوکسی چسبندگی بسیار خوبی به سطح دارند و در برابر عوامل محیطی و شیمیایی مقاوم اند.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی و هاردنر که جزء پر مصرف ترین ها در صنایع مختلف می باشد در بازار رنگ و رزین ایران انجام می شود. برای آگاهی از قیمت و شرایط فروش انواع رزین های اپوکسی به همراه هاردنر با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی  تماس حاصل نمائید.

اجرای رزین اپوکسی

 

عمده رزین های اپوکسی دو جزئی که در کارخانجات تولید می شوند و یا حتی رزین های وارداتی موجود در بازار از نوع بیسفنول آ می باشند. رزین ها از تکپارها یا بسپارهایی با زنجیرهای کوتاه که در انتهایشان یک گروه اپوکساید واقع شده است تشکیل شده اند. هاردنر های اپوکسی رزین هایی با عوامل فعال آمینی و آمیدی می باشند که با گروه هایی از اپوکسایدها وارد واکنش شده و تشکیل یک شبکه سه بعدی شامل زنجیرهای اپوکسی و سخت کننده را می دهند. امروزه از رزین های پلی آمید و آمین آداکت بیشتر در صنایع رنگ سازی به همراه رزین های جامد و یا مایع اپوکسی مورد مصرف قرار می گیرند و از عمده موارد مصرف این سخت کننده ها می توان به تولید رنگ اپوکسی هواخشک که دارای مقاومت به خوردگی عالی بوده و همینطور از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند اشاره کرد. قابل ذکر است که همیشه باید به این نکته توجه داشته باشیم که رزین های اپوکسی را به نسبت های مناسبی از هاردنر بایستی که مخلوط کنیم.

ویژگی رزین های اپوکسی

از عمده ویژگی های رزین اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رزین های اپوکسی مقاومت مکانیکی بسیار خوبی در برابر ضربه و فشار از خود نشان می دهند.
  • رزین های اپوکسی مقاومت شیمیایی بسیار خوبی در برابر اسید ها و بازها  دارند.
  • رزین های اپوکسی چسبندگی بسیار خوبی نسبت به سطح دارند.
  • انواع آلودگی ها و چربی ها به راحتی از روی سطح رزین های اپوکسی پاک می شود.

قیمت هر کیلو رزین اپوکسی یه چه صورت تعیین می شود؟

قیمت رزین اپوکسی دو جزئی که شامل قیمت هاردنر و رزین اپوکسی می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به قیمت رزین اپوکسی اشاره کرد رزین های اپوکسی که عمدتا شرکت های داخلی تولید می کنند نسبت به رزین های خارجی که وارداتی می باشند از قیمت مناسب تری برخورداراند. البته باید این نکته را فراموش نکنیم که قیمت هاردنر به مراتب از قیمت رزین اپوکسی بالاتر است اما چون عمدتا هاردنر به نسبت کمتری با رزین مخلوط می شود خیلی قیمت آن در قیمت تمام شده ی مخلوط رزین اپوکسی و هاردنر تاثیر گذار نیست.

عمده رزین های اپوکسی موجود در بازار به صورت خرد از 1 کیلویی تا 20 کیلویی عرضه می شود. البته بعضی از مشتریان برای خرید رزین اپوکسی از لفظ لیتر استفاده می کنند اما به صورت کیلویی فروخته می شود.

موارد مورد استفاده رزین های اپوکسی

از رزین های اپوکسی در موارد مختلفی استفاده می شود که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  • از رزین های اپوکسی آنتی باکتریال به جهت کفپوش بیمارستان ها و مراکز دارویی استفاده می شود.
  • از رزین های اپوکسی به عنوان ماده اولیه اصلی در صنایع رنگسازی استفاده می شود.
  • از رزین های اپوکسی برای کارهای هنری و دکوراتیو استفاده می شود.
  • به عنوان ماده اولیه در ساخت انواع چسب استفاده می شود.

خرید رزین اپوکسی به صورت عمده بشکه

 

رزین اپوکسی از کجا بخرم؟

برای این سوال که رزین اپوکسی از کجا تهیه کنم باید بگویم که خرید رزین اپوکسی هم مانند سایر رزین های اپوکسی و رنگ ها به صورت اینترنتی انجام می شود. در گذشته برای خرید انواع مختلف رنگ و رزین اپوکسی احتیاج بود به صورت حضوری به مراکز فروش، و بازار رنگ و رزین فروش ها مراجعه کنیم اما امروزه با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه اینترنتی بازار رنگ و رزین ایران دیگر احتیاجی به مراجعه حضوری نیست و می توان با تعیین مقدار و نوع سفارش خرید خود را انجام دهیم. البته بعضی از مشتریان به دنبال خرید ارزان رزین اپوکسی هستند که باید مراقب باشند که هر نوع رزینی را به واسطه ی ارزانی خرید نکنند.

انواع مختلف رزین های اپوکسی

رزین های اپوکسی بسته به نوع و کاریردی که دارند به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند که به آن اشاره می کنیم:

حرف پایانی

رزین های اپوکسی ماده ای شیمیایی هستند که بعنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع مختلف کاربرد دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. هاردنر ها دارای دو نوع پلی آمین و پلی آمید می باشند. که البته هر دو نوع با رزین های اپوکسی واکنش می دهند، اما اکثر هاردنر های موجود در بازار از نوع پلی آمینی می باشند. هاردنرها به عنوان جزء دوم به رزین اپوکسی اضافه می شوند و مقدار آن ها با توجه به استفاده رزین اپوکسی تغییر می کند. هاردنرها مقاومت مکانیکی و مقاومت شیمیایی رزین های اپوکسی را بالا برده و باعث افزایش خاصیت چسبندگی به سطوح مختلف می شوند. رزین های اپوکسی و هاردنرها بایستی با نسبت های مشخص با یکدیگر ترکیب و مورد استفاده قرار گیرند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط