قیمت رنگ اپوکسی در بازار

  1. خانه
  2. رنگ ها
  3. قیمت رنگ اپوکسی در بازار
پیستوله کردن رنگ اپوکسی بر روی شاسی در کارگاه

قیمت رنگ اپوکسی در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد، قیمت رنگدانه ها، رزین اپوکسی و حلال ها از جمله مواردی هستند که در قیمت تمام شده ی رنگ اپوکسی در بازار تاثیر گذاراند. برای شرکت در مناقصات و استعلام قیمت انواع مختلف رنگ اپوکسی مورد کاربرد در صنایع مختلف می توانید با کارشناسان ما در بازار رنگ و رزین ایران تماس بگیرید.

رنگ اپوکسی برای کف سالن تولیددسته بندی رنگ های اپوکسی

رنگ های اپوکسی به دو دسته ی اصلی به شرح زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. رنگ های اپوکسی پلی آمید
  2. رنگ های اپوکسی پلی آمین

رنگ های اپوکسی اپوکسی پلی آمید و پلی آمین

رنگ های اپوکسی پلی آمید از پایداری بهتری در شرایط آب و هوای مرطوب برخوردار است. و از چسبندگی بهتر و بالاتری بر روی سطوح برخوردار می باشند. اما دارای مقاومت کمتری نسبت به رنگ های پلی آمین می باشند و برعکس رنگ های اپوکسی پلی آمین از پایداری بهتری در برابر مواد شیمیایی، حلال ها و فراورده های نفتی دارند.

ویژگی های رنگ های اپوکسی

یکی از کاربردهای اصلی رنگ اپوکسی استفاده از آن در کف می باشد. رنگ های اپوکسی بخاطر درخشندگی و شفافیتی که به سطح می دهند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. البته جدا از موارد ذکر شده رنگ های اپوکسی دارای استحکام و مقاومت به خوردگی بسیار خوبی می باشند. با استفاده از رنگ اپوکسی می توان کف سالن را از خوردگی و نفوذ مواد شیمیایی محافظت کرد.

بهتر است اگر رنگ اپوکسی را در مکانی استفاده می کنید که در معرض نور خورشید و اشعه ی UV می باشد پس از پایان کار و خشک شدن کامل لایه نهایی از کیلر پلی اورتان به عنوان لایه محافظ استفاده کنیم تا از رنگ محافظت کند و باعث تغییر رنگ در طولانی مدت نشود.

از رنگ های اپوکسی به غنوان کفپوش در کف کارخانجات و کارگاه های صنعتی که در معرض سایش، ضربه و فشار هستند به دلیل مقاومت به ضریه و پارگی بسیار خوبی که دارند استفاده می شود.

همچنین از رنگ های اپوکسی در کف آزمایشگاه ها و سالن های باتری سازی که به طور مداوم در معرض مواد اسیدی و شیمیایی هستند هم استفاده می شود. رنگ های اپوکسی از مقاومت شیمایی بسیار خوبی برخوردار هستند.

از دیگر موارد کاربرد رنگ های اپوکسی

از دیگر کاربرد های رنگ اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده به عنوان پوششش در موتورخانه ها، پارکینگ ها،کارخانه جات و …
  • به عنوان پوشش در خطوط لوله در صنایع پترو پالایشی
  • پوشش بر روی سطوح فلزی، بتن و سیمان

پیستوله کردن رنگ اپوکسی بر روی شاسی در کارگاهقیمت رنگ اپوکسی در بازار به چه صورت تعیین می شود؟

همانطور که در قسمت ابتدایی مقاله صحبت کردیم از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت رنگ اپوکسی قیمت رنگدانه ها، رزین اپوکسی و حلال ها می باشند. در اینجا باید قیمت بسته بندی و هزینه ارسال بار را هم ذکر کنیم که جزء عوامل هستند که می تواند در قیمت تمام شده ی رنگ تاثیر بگذارد.

اما بازار رنگ و رزین ایران تلاش کرده تا بتواند انواع مختلف رنگ و رزین های اپوکسی را با حذف واسطه ها و به قیمت تولید به مشتریان عزیز ارائه دهد. شما می توانید برای خرید اینترنتی با کارشناسان ما در مجموعه ی بازار رنگ و رزین ایران تماس حاصل فرمائید.

و در آخر آیا خرید رنگ اپوکسی از بازار به صرفه است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر خرید رنگ از بازار علاوه بر قیمت اصلی رنگ هزینه های جانبی دیگری هم دارد که در قیمت تمام شده ی رنگ تاثیرگذار است. امروزه با ایجاد فروشگاه های اینترنتی و خرید آسان علاوه بر صرفه جویی درزمان می توان از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کرد. بازار رنگ و رزین ایران هم جزء آن دسته از فروشگاه های اینترنتی است که خریدی آسان و به صرفه با قیمت تولید را برای مشتریان فراهم کرده است.

مقالات مرتبط