اجرای رنگ ترافیکی سرد

خرید رنگ ترافیکی سرد

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رنگ های صنعتی
  3. خرید رنگ ترافیکی سرد

رنگ های ترافیکی سرد بدون نیاز به پیش گرم و حرارت دارای استحکام و ماندگاری کمتری نسبت به رنگ های ترافیکی گرم می باشند و برای مکان های کم تردد مناسب می باشند.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رنگ ترافیکی سرد برای خط کشی خطوط داخلی شهر و بزرگراه ها به صورت عمده و به قیمت تولید در بازار رنگ و رزین ایران انجام میشود . برای خرید با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

اجرای رنگ ترافیکی سرد

ویژگی رنگ های ترافیکی سرد

رنگ های ترافیکی سرد بر پایه رزین‌های اکریلیک ترموپلاست می باشند. رنگ های ترافیکی سرد پایه حلال و همچنین  پایه آب بوده و دارای خواص فیزیکی و مکانیکی بسیارخوبی می باشند. برای استفاده از رنگ های ترافیکی سرد احتیاج به گرما دهی نیست و در دمای محیط قابل اجرا است.

موارد کاربرد رنگ های ترافیکی سرد

رنگ های ترافیکی سرد بر خلاف رنگ های ترافیکی گرم کاربرد خیلی خاصی ندارند در زیر به اختصار به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • برای ایجاد علائم هشدار کنار جاده ای
  • برای علامت گذاری سطوح در معابر
  • برای خط کشی خطوط عابر پیاده
  • برای خط کشی خطوط پارکینگ

تفاوت رنگ سرد و گرم ترافیکی

عمده تفاوت رنگ سرد و گرم ترافیکی در روش استفاده و روش اجرای این نوع رنگ است. رنگ های ترافیکی سرد برای استفاده بر خلاف رنگ های ترافیکی گرم احتیاج به حرارت و پیش گرمایش نداشته و به راحتی می توان بدون هیچ پیش گرمایشی از آن استفاده کرد. عمده استفاده رنگ های ترافیکی سرد در خط کشی خیابان ها و جاده ها و همینطور خط کشی محوری در پارکینگ ها و معابر کم تردد می باشد.

روش اجرای رنگ های ترافیکی سرد

رنگ های ترافیکی سرد به دلیل اینکه به هیچ پیش گرمایش خاصی احتیاج ندارند می توان آن ها را به صورت دستی و با قلم مو و یا غلطک اجرا کرد، البته برای خط کشی خطوط جاده ای  می توان از دستگاه های مخصوص استفاده کرد. عمر مفید رنگ های ترافیکی سرد معمولا در حدود 6 ماه تا 1 سال می باشد و بعد از آن احتیاج به ترمیم و رنگ آمیزی دوباره دارد.

اجرای رنگ ترافیکی سرد در محل خط کشی عابر پیاده

انواع مختلف رنگ های ترافیکی سرد

  • رنگ های ترافیکی سرد اکریلیک ترموپلاستیک
  • رنگ های ترافیکی سرد کلروکائوچو

خرید رنگ ترافیکی سرد به چه صورت انجام می شود؟

در بازار رنگ و رزین ایران خرید رنگ ترافیکی سرد هم مانند دیگر رنگ ها از جمله رنگ های ترافیکی به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود. برای خرید رنگ ترافیکی سرد به صورت عمده می توانید با ارسال درخواست با ذکر نوع رنگ، شماره رال رنگ و مقدار سفارش به واحد فروش پیش فاکتور دریافت کنید و قیمت ها را با دیگر تولید کنندگان مقایسه کنید. گروه بازرگانی بازار رنگ و رزین ایران همواره تلاش کرده که محصولات خود را به قیمت تولید به مشتریان عرضه کند.

و در آخر آیا رنگ ترافیکی سرد بخریم؟

اگر ماندگاری طولانی مدتی مد نظرتان نیست و می خواهید با استفاده از یک قلم موی ساده پارکینگ و یا محوطه ی خود را خط کشی کنید رنگ های ترافیکی سرد می تواند گزینه مناسبی باشد،البته اگر چه، که از این نوع رنگ برای خط کشی خیابان هم استفاده می شود اما احتیاج به دستگاه مخصوص دارد. در کل اجرای رنگ های ترافیکی سرد نسبت به رنگ های ترافیکی گرم بسیار آسان تر است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رنگ ترافیکی سرد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط