اجرای رزین اپوکسی کفپوش بر روی کف سالن تولید

خرید رزین اپوکسی کفپوش

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی کفپوش

رزین اپوکسی کفپوش مقاوم در برابر سایش،ضربه و مواد شیمیایی بوده یکپارچه و بدون درز می باشد، بهداشتی و ضدباکتریال اند و همچنین قابلیت ترمیم سریع و آسان از جمله خصوصیات آن می باشد.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی کفپوش به جهت پوشش بر روی انواع مختلف سطوح کف به جهت محافظت از سطح در برابر آسیب های خارجی و زیباتر شدن سطح با بهترین کیفیت وقیمت در بازار رنگ و رزین ایران انجام می شود. برای خرید و ثبت سفارش با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

اجرای رزین اپوکسی کفپوش بر روی کف سالن تولید

ویژگی های رزین اپوکسی کفپوش

از دیگر کاربرد هایی که رزین های اپوکسی دارند می توان به کاربرد آنها در کف پوش ها اشاره کرد. کف پوش های اپوكسی از اختلاط رزین اپوكسی و‌ هاردنر پلی آمین بدست می‌آیند. ساختار پلیمری روکش حاصله بدلیل عدم استعمال حلال پس از خشک شدن ثابت مانده و هیچ گونه کاهش خواص و یا ضخامتی در آن دیده نمی‌شود که اصطلاحا به آن solvent free گفته می‌شود. چسبندگی خوب بر روی سطوح، افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش و اینکه کف پوش های اپوکسی مطلقا جذب آب ندارند را می توان از جمله ویژگی های بارز رزین های اپوکسی کفپوش نام برد.

از دیگر ویژگی های استفاده از کف پوش های اپوکسی می توان به افزایش مقاومت بتن در برابر فرسایش، عدم نفوذ آب و دیگر مایعات اشاره کرد. همچنین از ایجاد هرگونه گردو غبار بر روی سطح جلوگیری می کند، به صورت یکپارچه انجام می شود و در رنگ های متنوع قابل ارائه است، در صورتی که با ضخامت 4mm بر روی بتون ایجاد شود می تواند باعث مقاومت فشاری بتون تا 1100kg/cm^2 شود. سهولت در شستشو و عمر بسیار بالای این نوع از کف پوش ها نسبت به سایر کف پوش ها از دیگرویژگی های این نوع از اپوکسی های کف پوش می باشد.

خرید رزین اپوکسی کفپوش

برای خرید رزین اپوکسی کفپوش دیگر احتیاج نیست به صورت حضوری به فروشگاه های رنگ و رزین مراجعه کنید. امروزه با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی از جمله فروشگاه اینترنتی بازار رنگ و رزین ایران می توانید با تعیین نوع و مقدار رزین انتخابی سفارش خود را ثبت کنید. برای مشاوره به جهت خریدی بهتر و ثبت سفارش با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

مراحل اجرای رزین اپوکسی کفپوش

در ابتدا و قبل از شروع به کار باید سطح را به خوبی آماده کنیم. برای این منظور، باید سطح را تمیز کنیم و هرگونه آلودگی و چربی از روی سطح کاملا پاک شود. سپس سطح را توسط پرایمر کاملا پوشش می دهیم پرایمر باعث می شود که اگر بر روی سطح خلل و فرجی باشد کاملا پر شود و سطحی صاف و یک دست داشته باشیم، البته پرایمر به جز پر کردن خلل و فرج سطح باعث چسبندگی بهتر رزین به سطح هم می شود.

سپس رزین و هاردنر را به نسبت دقیق و مشخص در یک ظزف تمیز توسط یک همزن با دور آهسته با یکدیگر مخلوط می کنیم قبل از اعمال رزین بر روی سطح باید این را هم در نظر بگیریم که ضخامت لایه نهایی که مد نظرمان است چقدر می باشد و سپس شروع به اعمال رزین بر روی سطح می کنیم بهتر است که سطح مورد نظر را تقسیم بندی کنید و به صورت مشخص شده رزین را بر روی سطح اعمال کنیم سپس با استفاده از یک کاردک رزین را به طور یکنواخت پخش می کنیم. زمان می دهیم تا کاملا خشک شود در صورت احتیاج سطح لایه نهایی را پولیش می کنیم و در نهایت روی سطح را لاک اپوکسی می زنیم. لاک اپوکسی به جهت محافظت از رزین در برابر خراش و ضربه بر روی سطح رزین اعمال می شود.

موارد مورد استفاده رزین اپوکسی کفپوش

رزین های اپوکسی کفپوش را می توان در محل های مختلفی استفاده کرد که در زیر به به آن اشاره می کنیم:

  •  کفپوش در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها
  • کفپوش انواع کارخانجات و کارگاه‌ها
  • کفپوش کارخانجات صنعتی
  • کفپوش در کف پارکینگ ها

اجرای رزین اپوکسی کفپوش

قیمت و هزینه اجرای رزین اپوکسی کفپوش به چه صورت تعیین می شود؟

به طور کلی، هزینه و قیمت اجرای رزین اپوکسی برای پوشش دادن کف، در مقایسه با دیگر روش های پوشش دهی، مانند سرامیک، موزاییک و یا سنگ بیشتر است. اما به طور کلی برای کسانی که به دنبال یک روش پایدار و با دوام برای پوشش دهی کف هستند، استفاده از رزین های اپوکسی می تواند یک گزینه عالی باشد.

قیمت و هزینه اجرای یک پروژه برای اجرای رزین اپوکسی به جهت پوشش دادن کف، بستگی به عامل مختلفی دارد، از جمله اندازه و مساحت سطح کف مورد نظر، نوع وضعیت کف قبل از پوشش دهی (کف موزایک،سنگ و یا اینکه بتن باشد)، تعداد لایه های لازم برای پوشش کف، نوع و مارک رزین اپوکسی مورد استفاده، شرایط آب و هوایی و موقعیت جغرافیایی پروژه از جمله عواملی هستند که برای اجرای آن باید در نظر بگیریم.

برای محاسبه هزینه های پوشش دهی کف توسط رزین اپوکسی، معمولا به عنوان هزینه اولیه، مقدار مترمربعی که قرار است پوشش داده شود، برآورد می شود. سپس قیمت متر مربع رزین اپوکسی به ازای هر لایه محاسبه می شود، اضافه بر آن هزینه کارگری و مواد جانبی مورد نیاز برای پوشش دهی کف، شامل مواد پر کننده و رنگ نیزبرآورد می شود.

و اما در کل هزینه ی اجرای رزین اپوکسی کفپوش بیشتر از روش های دیگر پوشش دهی کف می باشد، اما پوشش با رزین های اپوکسی مزیت هایی دارد که از آن جمله می توان به مقاومت بالا در برابر خراشیدگی و شکستگی، ماندگاری بالا و نگهداری آسان اشاره کرد. همچنین، برای پروژه های بزرگتر، اجرای رزین اپوکسی می تواند به طور قابل توجهی هزینه های نگهداری کمتری را در آینده برای شما به همراه داشته باشد.

سخن پایانی

مقاومت مکانیکی بسیار بالا مقاومت در برابر سایش و ضربه مقاومت در برابر مواد شیمیایی، یکپارچگی و بدون درز بودن، بهداشتی و ضدباکتریال بودن و همچنین قابلیت ترمیم سریع و آسان از جمله خصوصیات برجسته کف پوش های اپوکسی می باشد. کف پوش های اپوکسی در اشکال مختلف صاف، نیمه صاف، زبر و نیمه زبر قابل اجرا می باشند و می توان آنها را در طرح ها و رنگ های مختلف اجرا کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی کفپوش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط