قیمت رزین اپوکسی کومهو KER828

خرید رزین اپوکسی کومهو KER828

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی کومهو KER828

رزین اپوکسی کومهو KER828 در صنایع خودروسازی، هواپیماسازی، صنایع دریایی و الکترونیک استفاده می‌شوند. این نوع از رزین ها دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، ضربه و حرارت می باشند.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی کومهو KER828 مناسب برای انواع مصارف صنعتی و پوششی، به صورت عمده و با قیمت مناسب در بازار رنگ و رزین ایران انجام می شود. رزین های اپوکسی از جمله  پر مصرفترین مواد اولیه در صنایع مختلف می باشند.

قیمت رزین اپوکسی کومهو KER828

 

رزین اپوکسی کومهو KER828 از واکنش بین بیسفنول A و اپی‌کلروهیدرین تولید شده است، رزین اپوکسی 828 به عنوان یکی از پرکاربردترین رزین‌های اپوکسی در صنعت و تولیدات تجاری می باشد، رزین اپوکسی 828 از انواع گوناگون رزین اپوکسی است که کاربرد های صنعتی بسیار زیادی دارد. و از ویژگی‌های منحصر به فرد آن می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت، شوک، ضربه و پایداری شیمیایی اشاره کرد. رزین های اپوکسی کومهو کاملا شفاف بوده و پس از پخت استحکام مکانیکی و شیمیایی  بسیار بالایی پیدا می کنند.

ویژگی های رزین اپوکسی کومهو KER828

از مهم ترین ویژگی های رزین اپوکسی کومهو KER828 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایداری شیمیایی و مقاومت بسیار بالایی در برابر اسیدها، بازها و حلال‌های آلی دارند
  • عمده مصرف آنها در مصارف مختلف صنعتی و تجاری می باشد
  • مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت، شوک و ضربه دارند

قیمت رزین اپوکسی کومهو KER828

به طور کلی می توان گفت قیمت رزین اپوکسی کومهو KER828 تاثیر مستقیمی از چندین عامل مختلف دارد و تعیین قیمت نهایی بر اساس ترکیبی از این عوامل انجام می شود که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • یکی از مهم ترین و اصلی ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت رزین اپوکسی کومهو قیمت مواد اولیه است، هر چقدر که قیمت مواد اولیه افزایش یابد قیمت تمام شده ی رزین اپوکسی کومهوهم افزایش می یابد.
  • عامل دیگری که بر روی قیمت تاثیر دارد میزان عرضه و تقاضا می باشد. هرچه عرضه ی یک محصول کم باشد و تقاظای آن زیاد باشد قیمت محصول نیز افزایش خواهد یافت و بر عکس.
  • اما می توان گفت یک عامل اصلی و مهم که باعث تغییر قیمت رزین اپوکسی کومهو در کشور ما می شود قیمت ارز، تغییرات قوانین و مقررات واردات و قوانین جدید مالیاتی می باشد که همگی به طور مستقیم در قیمت تمام شده تاثیر گذار است.
  • اما از هزینه ی حمل و نقل هم نباید غافل شویم که هزینه های حمل و نقل بر اساس فاصله و نوع حمل و نقل تعیین می شود و بر قیمت نهایی تاثیرگذار است.

کاربردهای رزین اپوکسی کومهو KER828

از مهم ترین و عمده ترین کاربردهای رزین اپوکسی کومهو KER828 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در ساخت قطعات خودرو، هواپیما و قایق استفاده می شوند
  2. در ساخت قطعات الکترونیکی و مدارهای چاپی استفاده می شوند
  3. در صنعت لوازم خانگی برای تولید لوازمی مانند ظروف آشپزخانه، مبلمان و دکوراسیون داخلی
  4. در تهیه انواع کامپوزیت‌ها، با استفاده از رزین اپوکسی 828 به عنوان ماده رابط مانند فیبر شیشه‌ای
  5. در پوشش برخی از محصولات مانند قطعات خودرو و هواپیماها با استفاده از رزین اپوکسی 828
  6. در تولید محصولات پوشش دهنده مانند رنگ‌ها، لاک‌ها، رزین‌های پلی استر و پلی اورتان استفاده می شود

سخن پایانی

رزین اپوکسی کومهو KER828 یک ماده ای  شفاف و بدون رنگ می باشد  که دارای ویژگی‌های مکانیکی، الکتریکی و شیمیایی می‌باشد. این نوع از رزین اپوکسی در دماهای بالا و همچنین در مواجهه با مواد شیمیایی و آب بسیار مقاوم اند. علاوه بر این، این نوع از رزین دارای خواص چسبندگی و ضدخش بوده و می‌تواند به‌عنوان یک ماده پایدار برای سطوح مختلفی استفاده شود. از رزین های ایرانی معادل رزین اپوکسی کومهو KER828 می توان به رزین اپوکسی E06 SPL پتروشیمی خوزستان اشاره کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی کومهو KER828”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط