اجرای رنگ صنعتی بر روی بدنه فولادی کشتی

خرید رنگ صنعتی

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رنگ های صنعتی
  3. خرید رنگ صنعتی

رنگ صنعتی به جهت پوشش دهی بر روی سطوح فلزی برای جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی و محافظت از آن در برابر عوامل محیطی و شیمیایی

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رنگ صنعتی به جهت پوشش دهی بر روی قطعات صنعتی برای حفاظت از خوردگی و زنگ زدگی، به صورت عمده و به قیمت تولید در بازار رنگ و رزین ایران عرضه می شود.

اجرای رنگ صنعتی بر روی بدنه فولادی کشتی

رنگ های صنعتی از نظر شیمیایی بسیار متفاوت هستند. رنگ های صنعتی شامل رزین، حلال، مواد افزودنی، رنگدانه ها و در برخی موارد، یک رقیق کننده هستند. رنگ های مبتنی بر حلال حاوی ترکیبات آلی فرار به عنوان حامل هستند. عموما رنگ های صنعتی مایعات یا پودرهای رنگدانه ای هستند که برای محافظت و یا زیباسازی لایه ها استفاده می شوند. رنگ های صنعتی در صنایع هوافضا، معماری و ساختمان سازی، خودروسازی و صنایع الکترونیک کاربرد دارند. آنها همچنین در کاربردهای دریایی، پزشکی، نظامی، دارویی و نساجی استفاده می شوند.

ویژگی های رنگ صنعتی

رنگ های صنعتی نسبت به دیگر رنگ ها دارای ویژگی هایی است که به آن اشاره می کنیم:

  • رنگ های صنعتی ضد الکتریسته ساکن بوده و نارسانا می باشند
  • رنگ های صنعتی تحمل دمایی بالایی دارند
  • رنگ های صنعتی از زنگ زدگی جلوگیری می کنند و در برابر رطوبت و آب نیز مقاوم هستند
  • رنگ های صنعتی در برابر آتش  و شعله بسیار مقاوم اند

قیمت رنگ صنعتی به چه صورت تعیین می شود؟

تعیین قیمت رنگ صنعتی به موارد مختلفی بستگی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به قیمت رنگدانه ها، رزین ها و حلال ها اشاره کرد. البته خرید به صورت عمده و یا خرده، نوع برند تولید کننده رنگ و فام رنگ (فام های از سفید تا مشکی قابل عرضه می باشد) هم یکی دیگر از مواردی است که  در قیمت تمام شده ی رنگ های صنعتی تاثیر گذار است. و با توجه به اینکه در کشور ما قیمت ها به طور لحظه ای در حال افزایش است نمی توان قیمت دقیق و مشخص  را برای چند روز تعیین کرد و بهتر است قبل از اینگه بخواهیم برای پروژه ای قیمت بدهیم بهتر است در ابتدا از قیمت رنگ و مواد اولیه آن اطلاع پیدا کنیم. البته ما، در بازار رنگ و رزین ایران همواره تلاش کرده ایم که محصولاتمان را به قیمت تولید به مشتریان عرضه کنیم.

حلال رنگ های صنعتی

یکی از مهمترین وظایف حلال ها در رنگ های صنعتی این است که قوام مناسبی به رنگ بدهد. رنگ ها عموما بدون حلال ها دارای ویسگوزیته و گرانروی بسیاربالایی هستند. افزودن حلال ها به رنگ های صنعتی باعث ثبات و سازگاری رنگ می شود، که البته ممکن است برای ساخت یک رنگ از چند حلال مختلف استفاده شود.

انواع حلال های رنگ ها

در زیر به چند مورد از حلال های اصلی در ساخت رنگ اشاره می کنیم:

  • حلال های هیدروکربن های حلقوی معطر
  • حلال های هیدروکربن های آلیفاتیک
  • حلال های الکل
  • حلال های کلرید
  • حلال های کتون

اجرای رنگ صنعتی بر روی فلز در کارگاه

انواع بسته بندی رنگ های صنعتی

رنگ های صنعتی در بسته بندی های مختلف به شرح زیر ارائه می شوند:

  1. بسته بندی کوارت
  2. بسته بندی گالن
  3. بسته بندی حلب
  4. بشکه

مراحل اجرای رنگ صنعتی

در ابتدا باید سطح قطعه و یا فلز از هر گونه  آلودگی و چربی کاملا پاک شده باشد و بهتر است قبل از اعمال رنگ در صورت امکان سطح مورد نظر را سند بلاست کنیم. پس از اینکه سطح سندبلاست شد، بایستی از پرایمر اپوکسی فلز استفاده کنیم. پرایمر یک لایه محافظتی بر روی سطح فلز ایجاد می کند که از سطح فلز دز برابر خوردگی و زنگ زدگی محافظت می کند. پس از خشک شدن کامل پرایمر نوبت به اعمال رنگ بر روی سطح مورد نظر می رسد که می توانیم رنگ را با قلم مو و یا اسپری بر روی سطح اعمال کنیم.

سخن پایانی

اما در مورد رنگ های صنعتی هدف اصلی از انتخاب این نوع رنگ حفاظت سطوح صنعتی است كه پوشش داده مي شوند. حفاظت از وسايل و تجهيزات در مقابل عوامل مختلف محيطی نظير رطوبت، شرایط جوی خورنده، تماس مستمر با آب، آتش سوزی، حلال های صنعتی، سایش مداوم و … مهمترین هدف استفاده از رنگ های صنعتی است با انتخاب صحیح نوع رنگ می توان علاوه بر یک پوشش مناسب باعث افزایش طول عمر تجهیزات نیز شد.

با خرید رنگ های صنعتی می توان انها را بروی سطوحی همچون کپسول های LPG/CNG وسایل نقلیه، بشکه ها، داربست ها، تجهیزات مخابراتی، پالایشگاهی، نیروگاهی و در محیط های صنعتی و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رنگ صنعتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط