اجرای رنگ سیلر کیلر شفاف چوب با قلم مو

خرید رنگ سیلر کیلر

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رنگ های ساختمانی
  3. خرید رنگ سیلر کیلر

رنگ سیلر کیلر کاملا شفاف بوده و برای رنگ آمیزی سطوح چوبی به جهت پوشش دهی و محافظت از سطح چوب در برابر پوسیدگی استفاده می شود .

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رنگ سیلر کیلر برای پوشش دهی بر روی چوب، به قیمت تولید و به صورت عمده همراه با ارسال سریع در بازار رنگ و رزین ایران به فروش می رسد.شما می توانید برای تهیه ی این محصول با کارشناسان فروش ما در بازار رنگ و رزین ایران تماس حاصل نمائید.

اجرای رنگ اپوکسی براق بر روی چوب با قلم مو

ویژگی های رنگ سیلر

سیلرها رنگ های شفافی هستند که برای رنگ آمیزی سطوح چوبی استفاده می شوند و به عنوان یک لایه زیرین باعث پر شدن منافذ باز چوب می شوند که باعث عدم نفوذ رنگ به داخل چوب و چسبندگی بهتر رنگ بر روی سطح چوب می شوند. سیلر ها علاوه بر عدم نفوذ رنگ به داخل چوب باعث محافظت از سطح چوب هم می شوند.

سیلر را می توان با تینر 15000 رقیق کرد تا کیفیت محصول هم حفظ شود. سیلر در دمای محیط دمای بین 18 تا 26 درجه سانتی گراد 30 دقیقه زمان می برد تا کاملا خشک شود. البته اگر در زمستان رنگ سیلر را بر روی سطح چوب استفاده کردید و پس از خشک شدن سفیدک زد، بایستی از تینر 20000 برای جلوگیری از این مورد استفاده کنید.

انواع مختلف سیلر

سیلرها دارای دو نوع مختلفی می باشند که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  1. سیلر پلی اکریلیک
  2. سیلر پلی اورتان

سیلر پلی اکریلیک

سیلر پلی اکریلیک بر پایه حلال بوده و که برای محافظت از سطح چوب در برابر رطوبت و آب استفاده می شود.

سیلر پلی اورتان

سیلر پلی اورتان بر پایه رزین اکریلیک و ایزوسیانات بوده و باعث محافظت از سطح چوب در برابر پوسیدگی می شود.

ویژگی های رنگ کیلر

بعد از انجام سیلر و خشک شدن کامل سیلر روی سطح را سنباده زنی می کنیم و سپس  شروع به اجرای کیلر با پستوله و یا قلم مو می کنیم. کیلر ها رنگ های شفافی هستند که پس از سیلر بر روی چوب زده می شود. حلال کیلرها تینر فوری می باشد که می توان از آن استفاده کنیم.

انواع مختلف کیلر

کیلر ها در بازار در دو نوع فروخته می شوند که به آن اشاره می کنیم:

  1. کیلر مات
  2. کیلر براق

اجرای رنگ سیلر کیلر بر روی چوب با قلم مو

تفاوت رنگ  سیلر و کیلر

عمده تفاوت بین رنگ سیلر و کیلر در این است که رنگ کیلر را می توان به تنهایی و بدون زدن سیلر استفاده کرد اما رنگ سیلر را نمی توان به تنهایی اجرا کرد. در واقع رنگ سیلر یک نوع بتونه ی مایع است که برای پرکردن منافذ باز چوب استفاده می شود و به تنهایی قابل استفاده نیست.

حرف پایانی

رنگ های سیلر کیلر هم مانند رنگ های پلی استر برای رنگ آمیزی چوب استفاده می شوند اما با این تفاوت که در رنگ های سیلر کیلر، سیلر مایعی است شفاف و برای غیر قابل نفوذ کردن و پر کردن خلل و فرج چوب قبل از رنگ نهایی بکار می رود، و پس از استفاده از سیلر و خشک شدن آن قابلیت جذب رنگ کم می شود و باعث سختی رنگ نهایی می شود . اما کیلر رنگ ی است شفاف که به عنوان رنگ نهایی و همراه سیلر مورد استفاده قرار می گیرد حلال این رنگ همانند سیلر تینر است. کیلرها به دو صورت کیلر مات و کیلر براق در بازار وجود دارند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رنگ سیلر کیلر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط