خرید رزین اوکسی شفاف در تهران

خرید رزین اپوکسی در تهران

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. خرید رزین اپوکسی در تهران

رزین های اپوکسی دارای مقاومت فیزیکی و مکانیکی بسیار خوبی هستند و برای مصارف صنعتی و ساختمانی به کار می رود. این رزین ها به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، ضربه، شوک و حلال ها، در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

خرید رزین اپوکسی در تهران به همراه هاردنر اپوکسی به صورت عمده و با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار رنگ و رزین ایران به فروش می رسد. برای خرید و ثبت سفارش با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

خرید رزین اوکسی شفاف در تهران

ویژگی های رزین اپوکسی

اکثر رزین های اپوکسی از واکنش بین اپی کلروهیدرین و بیسفنول ای به دست می آیند و عموما در رنگ های قهوه ای، زرد کهربایی و یا بی رنگ تولید و عرضه می شوند. معمولا رزین های اپوکسی به همراه یک هاردنر پخت می شوند. پس از مخلوط کردن صحیح به نسبت معینی اپوکسی و هاردنر مخلوط مایع شروع به سخت شدن می کند تا به جسمی جامد تبدیل شود. اگر رزین اپوکسی و هاردنر به نسبت صحیح و بدرستی مخلوط نشوند آن قسمتی از رزین یا سخت کننده که وارد واکنش نشده به همان شکل باقی خواهد ماند و باعث افت شدید فنی و مقاومتی محصول می شود تنوع در رزین های اپوکسی تولید شده بسیار زیاد است و هر رزین به جهت کار خاصی تولید گردیده و نمی توان رزینی که برای کارآ.یی بخصوصی طراحی شده را در مصارف دیگر استفاده کرد.

عمدتا رزین ها ترکیباتی طبیعی یا مصنوعی هستند که بسیار هم چسبناک می باشند و تحت شرایط خاصی سخت می شوند. از ویژگی رزین ها این است که رزین ها معمولا در الکل قابل حل می باشند، اما این خاصیت را ندارند که در آب حل شوند. این ترکیب رزین ها به روش های متفاوتی طبقه بندی می شوند که البته بستگی به ترکیب شیمیایی و بر حسب نیاز مصرفی که داریم تقسیم بندی می شوند. رزین ها نقش عمده و قابل توجهی در صنایع رنگ و پلیمر دارند. البته قابل ذکر است که بدانیم در اکثر موارد پلیمرها با رزین های مصنوعی ساخته می شوند که ارزانتر و بهتر و حتی تصفیه آنها راحت تر انجام می شود.

در گذشته از رزین های اپوکسی تقریبا تنهایی به عنوان یک پوشش سطح استفاده می شد. و حتی بالا بودن هزینه های تولید بیس فنل A و اپی کلروهیدرین مانع از تجاری شدن کاربرد های رزین اپوکسی شده بود. اما تلاش های فراوانی شد در ابداع روشهای تولید جدید که همین موضوع موجب پیدایش مقبولیت اقتصادی این رزین ها شد. در حال حاضر می توان گفت که تقریبا نیمی از رزین های تولید شده در کاربردهای روکش سطوح استفاده می شوند. و نیمی دیگر در صنایع الکتریک و الکترونیک، هوا فضا و ساختمان و سایر کاربردهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش رزین اپوکسی در تهران

انواع مختلف رزین های اپوکسی

خرید رزین اپوکسی در تهران

برای خرید انواع مختلف رزین اپوکسی در تهران به صورت عمده شما می توانید با تماس با بخش فروش و بازرگانی ضمن اطلاع از موجودی و قیمت ها سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت بار موردنظر خدمتتان ارسال کردد. اما در صورتی که شما قصد خرید به صورت خرده و جزئی داشتید می توانید مقدار و وزن مشخص سفارش خود را به کارشناسان خرید اعلام و نهایتا ظرف دو روز کاری سفارش خدمتتان ارسال می شود.

در صنعت رزین، رزين های اپوكسی را به عنوان رزين های اپوكسيد نيز می شناسند. از عمده ويژگی های اين نوع از رزين ها دارا بودن بيش از يك گروه اپوکسی در ساختار مولكولی رزین است. در شرايط عادی واكنش اپوكسی می تواند با اسيدها، ايندريد اسيدها، آمين ها و الكل، واكنش تراكمی به همراه جابجايی هيدروژن به گروه اتيلن اكسيد بدهد. بنابراين محصولات اپوكسی در مقايسه با اكثر رزين های گرما سخت باعث این می شود که جمع شدگی كمتری در اثر پخت از خود نشان بدهد. بايد خاطر نشان شد كه محدوده وسيعی از رزين های اپوكسی و محصولات متنوع و بسیار زیادی وجود دارند. اما عمدتا ساختار شيميايی رزين های اپوكسی شامل دو بخش اپوكسی و غير اپوكسی مي باشند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رزین اپوکسی در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط