اجرای رنگ اپوکسی برای سازه در کارگاه

خرید رنگ اپوکسی

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رنگ های صنعتی
  3. خرید رنگ اپوکسی

رنگ های اپوکسی از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنر پلی آمین و یا پلی آمید تشکیل شده اند که یک پوشش صاف و یک دست را بر روی سطح شما ایجاد می کند.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

شما می توانید خرید رنگ اپوکسی که یکی از پر طرفدارترین رنگ ها در صنایع و ساختمان است را به صورت عمده و به قیمت تولید در فام های مختلف، فام سفید، طوسی و یا هر فام مورد دلخواه دیگری که مورد نظر شما است را در بازار رنگ و رزین ایران تهیه کنید. در بازار رنگ و رزین ایران ارسال سریع و تضمین اصالت کالا برای مشتریان انجام می شود.

اجرای رنگ اپوکسی برای سازه در کارگاه

ویژگی های رنگ اپوکسی

رنگ های اپوکسی epoxy paint به دلیل داشتن ویژگی های خاص و تنوع رنگ بالا جزء پر مصرف ترین رنگ ها می باشند. رنگ های اپوکسی از ترکیب رزین اپوکساید با هاردنر پلی آمین و یا پلی آمید تشکیل شده اند ودارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی دربرابر ضربه و خوردگی می باشند، رنگ های اپوکسی محصولی دو جزئی هستند که بر پایه رزین اپوکسی و هاردنر تشکیل شده اند. و به دلیل داشتن ویسکوزیته پایین می توان این نوع از رنگ را به عنوان لایه نهایی در سطوحی که پرایمر زده شده است و در مواردی لایه میانی هم اجرا شده است استفاده کرد.

 فرمولاسیون منحصر به فرد رنگ های اپوکسی این امکان را می دهد که پوشش اجرا شده  به عنوان پوشش نهایی در مکان هایی که سطح احتیاج به محافظت در برابر خوردگی، سایش و مواد شیمیایی دارند استفاده شوند. رنگ های اپوکسی برای کاربرد های مختلف ترکیباتی متفاوتی دارند، بعضی از این پوشش ها خاصیت ضد اسیدی دارند ودر محیط های اسیدی (بازی و یا قلیایی) مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند.

انواع مختلف رنگ های اپوکسی

  1. رنگ های اپوکسی پلی آمید دو جزئی
  2. رنگ های اپوکسی پلی آمین
  3. رنگ های اپوکسی پلی آمید
  4. رنگ های اپوکسی صنعتی
  5. رنگ های اپوکسی سوله
  6. رنگ های اپوکسی فلز
  7. رنگ های اپوکسی کف
  8. رنگ های اپوکسی استخر

خرید رنگ اپوکسی به چه صورت انجام می شود

امروزه با راه اندازی شدن فروشگا ه های اینترنتی خرید ها بسیارآسان شده است. مقوله ی خرید رنگ هم از این گزینه مستثنا نیست. گروه بازرگانی بازار رنگ و رزین ایران این امکان را برای شما فراهم کرده اند که بتوانید با مشاوره ی تخصصی با کارشناسان این مجموعه اطلاعات فنی لازم را در مورد رنگ مورد نظرخود بدست آورید و با خاطری آسوده خرید خود را انجام دهید. بازار رنگ و رزین ایران ارسال سریع و تضمین اصالت کالا را نیز دارد.

قیمت هر کیلو رنگ اپوکسی به چه صورت تعیین می شود؟

عوامل مختلفی در تعیین قیمت یک کیلو رنگ اپوکسی دخیل است که یکی از مهمترین این عوامل می توان به قیمت رزین اپوکسی مورد استفاده و همینطور قیمت رنگدانه ها و هاردنر اشاره کرد که هر کدام از این ها تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تمام شده ی رنگ اپوکسی دارد. البته قابل ذکر است که نوع بسته بندی و فام رنگ هم تا حدودی در قیمت تمام شده ی رنگ اپوکسی تاثیر گذار است.

ویژگی رنگ های اپوکسی

 فرمولاسیون خاص این نوع رنگ باعث متمایز شدن آن با دیگر رنگ ها شده است، از ویژگی های رنگ های اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سطحی یک دست و بدون درز ایجاد می کنند
  • قیمت مقرون به صرفه ای دارند
  • تمیز کردن آن بسیار آسان است
  • دوام و استحکام بالایی دارند
  • مقاوم در برابر حرارت هستند

چگونه رنگ های اپوکسی سطحی یک دست و بدون درز ایجاد می کنند؟

در رنگ های اپوکسی به دلیل پیوند یکپارچه ای که بین رزین و رنگدانه ها اتفاق می افتد پوشش نهایی یک دست و یکپارچه شده و سطحی بدون درز را ایجاد می کنند. که همین امر باعث عدم نفوذ آلودگی و مواد شیمیایی در بافت رنگ می شود.

آیا رنگ های قیمت مقرون به صرفه ای دارند؟

رنگ های اپوکسی بخاطر داشتن مقاومت و طول عمر بالایی که دارند نسبت به دیگر رنگ ها صرفه اقتصادی بهتری دارند و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از کاربران شده است.

آیا تمیز کردن رنگ های اپوکسی آسان است؟

از آنجایی که رنگ های اپوکسی پوششی صاف و یک دست ایجاد می کنند آلودگی، گرد و غبار و مواد شیمیایی بر روی سطح باقی می مانند و در لایه های سطح نفوذ نمی کنند به همین خاطر تمیز کردن سطح بسیار آسان است.

آیا رنگ های اپوکسی دوام و استحکام بالایی دارند؟

رنگ های اپوکسی در صورت خراشیدگی و یا ساییدگی مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند و به خاطر داشتن خاصیت انعطاف پذیری در برابر تغییر شکل های سطحی مقاوم است. همچنین رنگ های اپوکسی به دلیل داشتن مقاومت بالا، باعث افزایش طول عمر و دوام رنگ می شوند.

آیا رنگ های اپوکسی در برابر حرارت مقاوم هستند؟

ترکیب اپوکسی و هاردنر این امکان را می دهد که پس از خشک شدن بتوانند در برابر حرارت مقاومت خوبی را از خود نشان دهد و دچار تغییر رنگ و دفرمگی نشود.

اجرای رنگ اپوکسی برای کف انبار

مراحل اجرای رنگ اپوکسی

در ابتدا باید سطح زیر کار کاملا خشک باشد و هر گونه آلودگی، چربی و مواد شیمیایی از سطح پاک شده باشد. اگر از رنگ اپوکسی مخصوص فلز استفاده می کنید بهتر است که سطح فلز قبل از اعمال رنگ سند بلاس شده باشد و یا لااقل با یک برس سیمی زنگ زدگی های سطح بر طرف شود. سپس دو جزء رنگ اپوکسی (رنگ اپوکسی+هاردنر) را به نسبت اختلاطی که توسط تولید کننده رنگ ذکر شده است با یکدیگر در یک ظرف تمیز به وسیله ی یک همزن برقی با دور متوسط به مدت 5 الی 6 دقیقه مخلوط می کنیم و بر روی سطح به صورت یکسان پوشش می دهیم. سپس حدود 48 ساعت زمان می دهیم تا رنگ اپوکسی کاملا خشک شود.

شرایط کار و محیط در اعمال پوشش اپوکسی

بهترین دمای مناسب برای اعمال پوشش رنگ اپوکسی بین 15 تا 35 درجه سانتی گراد می باشد و همچنین بهترین زمان برای استفاده رنگ ترکیب شده حدود 1 ساعت می باشد. بهتر است در هر مرحله فقط مقداری از رنگ را که مورد مصرف است با یکدیگر مخلوط کنیم. بین دولایه رنگ (پرایمر+لایه میانی) و یا (لایه میانی+لایه نهایی) بسته به شرایط محیطی و آب و هوا حداقل باید بین 10 تا 24 ساعت زمان بدهیم تا کاملا خشک شود و بعد از آن شروع به پوشش لایه بعدی کنیم. و در پایان وسایل کار را با حلال مناسب شستشو کنیم.

آیا رنگ اپوکسی با پیستوله قابل پاشش است؟

اگر تصمیم دارید در اجرای رنگ اپوکسی بجای استفاده از غلطک و یا قلم مو، از پیستوله استفاده کنید می توانید با اضافه کردن مقداری تینر به هاردنر رنگ را رقیق کنید وعملیات پوشش را به وسیله ی پیستوله با نازل مناسب انجام دهید.

و در پایان آیا رنگ اپوکسی بخریم؟

رنگ های اپوکسی دو جزئی جزء رنگ های خاص و پرمصرف می باشند که کاربردهای بسیار زیادی دارند. اکثر کارفرمایانی که دوام و پوشش رنگ مد نظرشان باشد رنگ اپوکسی را پیشنهاد می دهند. اگر شما هم دوام و ماندگاری پوشش برایتان مهم است رنگ اپوکسی پیشنهاد بسیارخوبی است. در بازار رنگ و رزین ایران فروش انواع مختلف رنگ اپوکسی از یک کیلویی تا عمده و به قیمت تولید عرضه می شود می توانید برای خرید با کارشناسان ما در واحد فروش و بازرگانی تماس حاصل فرمائید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید رنگ اپوکسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط