خرید اروزیل 200

قیمت اروزیل

  1. بازار رنگ و رزین ایران
  2. رزین های اپوکسی
  3. قیمت اروزیل

اروزیل پودری سفید رنگ پرحجم و سبک بر پایه سیلیکا می باشد. از اروزیل جهت بالابردن غلظت مواد و افزایش خواص چسبندگی آنها استفاده می شود.

برای استعلام قیمت و سفارش تماس بگیرید

توضیحات محصول:

قیمت پودر اروزیل به صورت پاکت 10kg با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا در بازار رنگ و رزین ایران به صورت تکی و عمده به فروش می رسد. برای خرید با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی در تماس باشید.

خرید اروزیل 200

ویژگی های پودر اروزیل

اروزیل ماده ای است پرحجم و سبک که بر پایه سیلیکا می باشد. که در داخل مواد ریخته می شود و به مواد خواص ویسکوز شدن می دهد.از اروزیل همچنین به جهت بالا بردن غلظت مواد و همینطور افزایش خواص چسبندگی استفاده می شود. اروزیل دارای درصد بسیار بالایی از سیلیس به رنگ سفید می باشد. از اروزیل در صنایع مختلفی از جمله کارخانجات رنگ سازی، رزین سازی ،سرامیک سازی، روان کننده های بتن و همینطور در صنعت فایبر گلاس از اروزیل استفاده می شود. البته از اروزیل در صنعت فایبر گلاس بیشتر در ساخت ژلکوت استفاده می شود که خاصیت پوششی بسیار قویی دارد.

صنایع مورد مصرف اروزیل

اروزیل را می توان در صنایع مختلفی استفاده کرد که در زیز به اختصار به آنها اشاره می کنیم:

  • در صنایع رنگ سازی برای تولید رنگ و رزین
  • کارخانجات ساخت سنگ های تزئینی
  • در صنایع داروسازی و خوراکی

موارد کاربرد پودر اروزیل

از مهم ترین کاربرد های پودر اروزیل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از اروزیل به لحاظ نرمی و خاصیت حجم دهندگی و همچنین خاصیت صیقل دهندگی بسیار خوبی که دارد به عنوان فیلر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • از اروزیل می توان به عنوان غلظت دهنده و همچنبن برای جلوگیری از ته نشینی نیز استفاده کرد.
  • از اروزیل برای بالا بردن غلظت مواد و همچنین افزایش خواص چسبندگی استفاده می شود.

خرید اروزیل 200

یکی از اروزیل های معروف و پرکاربردی که در بازار بسیار مورد خریدو فروش قرار می گیرد اروزیل 200 می باشد. اروزیل 200 در پاکت های 10kg قابل خرید است. برای خرید و آگاهی از قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما در بخش فروش و بازرگانی تماس حاصل فرمائید.

خرید و فروش پودر اروزیل

موارد مورد استفاده پودر اروزیل 200

از اروزیل 200 می توان در رنگ ها و پوشش ها، رزین های پلی استر غیر اشباع، کتژل ها، چسب سازی، جوهر چاپ و صنایع رنگ و رزین استفاده کرد.

نحوه نگهداری اروزیل

اروزیل را باید در بسته بندی های کدر نگهداری کرد چرا که نباید به طور مستقیم در معرض نور خورشید قرار گیرد. همچنین اروزیل را نباید در دما های پایین و منفی صفر نگهداری کرد چرا که کیفیت خود را از دست می دهند. از نگهداری اروزیل در معرض رطوبت خوداری کنید و همچنین نبایدآن را در معرض حرارت و جرقه قرار دهیم.

نکات ایمنی هنگام استفاده از پودر اروزیل

در هنگام استفاده از پودر اروزیل باید به این نکته توجه داشته باشید که ذرات ریز پودر اروزیل به راحتی در هوا پخش می شوند و در ریه شما نفوذ می کنند پس در هنگام استفاده از آن حتما باید از ماسک استفاده کنیم. البته اروزیل به دلیل اینکه یک ماده ی ایمن شناخته شده است هیچ موقع باعث ایجاد سرطان نمی شود. همچنین اروزیل به دلیل داشتن مواد مختلف باعث تحریک پوست و چشم شما می شود که در هنگام استفاده باید از دستکش و عینگ مخصوص استفاده کنید.

حرف پایانی

اروزیل از ترکیباتی مثل کلرید سیلیکون که توسط هیدرولیز شعله ایجاد می شود ساخته می‌شود. در ابتدا کلرید سیلیکون تبخیر می‌شود و سپس با هیدروژن و هوا ترکیب می شوند و پس از آن به اتاق احتراق منتقل می شود و سپس پودر سفید سیلیس در زیر شعله به وجود می‌آید. و در انتها مقداری باقی می‌ماند تا خنک شود تا ماده ی جامد از گاز ها جدا شود. پودر اروزیل را در صنایع مختلفی از جمله صنایع رنگ سازی،ساخت رزین های مخصوص کفپوش و سنگ، صنایع آرایشی و بهداشتی و صنایع دیگر استفاده می کنند.

پوش

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت اروزیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط